środa, 23 lipca 2014

Są takie chwile...

Po co przejmować się wszystkim? Pytam dlaczego tak przejmujemy się tym, że ktoś jest na nas zły, że coś smutnego się stało w naszym życiu, że ktoś nam chciał popsuć humor, że coś poszło nie tak... i tak dalej i tak dalej... można by wymieniać w nieskończoność... Ale nie o to tu chodzi! Czasem buzują w nas negatywne emocje, złość czy nawet agresja... Właśnie wtedy uspokaja mnie muzyka... Czasem mam ochotę wykrzyknąć "Ahooj z tym wszystkim" !!! A chwile później wiem, że  jedna minuta, jeden gest jest w stanie zmienić wszystko. A teraz kilka słów o kawałkach które dziś dla was przygotowałem :) 

Vixen - Ahooj (kawałek o starym rybaku)

  Z tym utworem kojarzą mi się wakacje:) Za każdym razem jak go słucham uśmiecham się... Ale dość o tym. Każdy czasem się czymś przejmuje, niektórzy nawet za bardzo, a ten kawałek uspokaja i neutralizuje zdenerwowanie, stres i daje solidnego kopniaka, żeby się ogarnąć, krzyknąć Ahooj z tym!! i iść dalej przez życie...

Vixen:
"Całe życie na tym statku przesiedziałem
Na stałym lądzie nie mam nic
Czasem myślę sobie, że ten świat nie dla mnie
Tyle tu wody, a nie mam co pić
Chce mi się krzyczeć wtedy: "Ahooj, z tym wszystkim!"
Kiedyś wykrzyczę to: "Ahooj!""

-
"Kotwice w górę! Niech płynie ten okręt tam, gdzie nie było nas jeszcze
Niech żyje świat, płynie tam, gdzie mnie wiatr z deszczem poniesie"


Sulin - Jedna minuta

Jedna minuta... A znaczy tak wiele. To właśnie przez tą jedną minutę może stać się coś co odmieni życie. Co przewróci życie do góry nogami. Co zmieni wszystko to co było dotychczas. Zawsze byłem marzycielem:) Bo jak to mówią: szczęście przychodzi w najmniej spodziewanym momencie...

Sulin:
"Pierwsza minuta może być ostatnią,
Dlatego ceń jak ostatnią"
-
"Co dzień widzę Twoje oczy i dotykam Twoich włosów,
A jedyne co chcę słyszeć to barwę Twojego głosu"
-

"Żyj życiem ziomuś,
jakby każda minuta miała być pierwszą
i jakby każda minuta miała być ostatnią."




1 komentarz: