czwartek, 5 grudnia 2013

Ktoś głodny muzyki? :)

Siemka ;)

Wiem wiem :p 2 dni nie pisałem tu. Miałem problemy z internetem, nie współpracował ze mną;p Szkoda gadać... Dziś chciałbym przedstawić kolejne 2 kawałki jak, że odmienne od siebie, specyficzne a jeden i drugi przypadł mi do gustu :)


- Tusz Na Rękach - Głód (feat. Cleo, prod. Donatan)



Każdy chyba już słyszał Cleo, bit Donatana oczywiście świetny a sam kawałek to pierwszy utwór Tuszu który słyszałem i przyznaje podoba mi się;) W końcu Donatan byle komu bitów nie robi :) A z innej beczki trzeba przyznać, że Cleo głos ma i ładnie się wkomponowała refrenem :).

Tusz na rękach
"Mówią nam hip hop to poezja ulic
Mam swoje zdanie jak swoją twarz
Dla mnie to umysłu stan, coś więcej niż zlepek prawd
Przetworzonych w megabajt"

- KaCeZet & Fundamenty - Niebyt (feat. Pezet )


Haha;) w takiej roli Pezeta nie słyszałem;) bardzo mi się podoba jego zwrotka, posłuchajcie sami;) Bardzo luźny kawałek o czasach które jeszcze przed większością z nas :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz