wtorek, 3 grudnia 2013

Na pierwszy ogień Kajman i NDK.

Witam.

Zbliża się zima a to znaczy, więcej czasu :) Stworzyłem ten blog z myślą o pewnej osobie :) Będę się starał przekazać wam rapowe kawałki które niosą za sobą przesłanie a nie jak wielu ludzi myśli tylko nienawiść do policji i masę bezmyślnych przekleństw. W każdym poście będę wstawiał 2 kawałki jeden zawsze rapowy a drugi czasem rapowy a czasem z innego gatunku muzycznego :)

 - Kajman - Lojalność i zdrada (feat. Bisz)




Świetny kawałek. Bisz jak zwykle genialna zwrotka :) Serdecznie polecam. Prawdziwy numer. Taki emocjonalny rap właśnie lubię :) 

Bisz.
"Mimo wszystko zaufałem Ci, na przekór temu,
Bo byłeś zerem, a ja chciałem pomóc zacząć od zera zeru.
Dałem szansę Ci na rehabilitację, 
Ty zwąchałeś szansę, by zarobić na mnie"


- NDK, Blackout JA, Antone - My Mission


Psychodeliczny teledysk :D Jest to połączenie 2 gatunków muzycznych: reggae i rap. Utwór ten bardzo mi się podoba, jest ciekawy. Rapera nie oceniam bo o bragga. :) 

Miłego słuchania. 



1 komentarz:

  1. Zgadzam się w zupełności,ten drugi teledysk,totalne oderwanie od rzeczywistości.Wprowadza w inny stan umysłu:)

    OdpowiedzUsuń