wtorek, 18 listopada 2014

Jestem nikim!

Dzieciństwo to taki okres w życiu w którym nic nie potrzeba do szczęścia. beztroskie chwile zabawa, codzienne spotkania ze znajomymi. Czas płynął wolniej a łzy po policzku spływały tylko gdy coś bolało lub gdy rodzice na coś nie pozwalali...  Ale dzieciństwo nie trwa wiecznie i trzeba dorosnąć. A co za tym idzie pojawiają się problemy, pierwsze zawody miłosne, pierwszy kac, pierwsze wzloty, pierwsze bolesne upadki. Niestety bardzo często, negatywnych emocji jest więcej. Strata bliskiej osoby, zagubienie, strach przed jutrem, brak chęci na cokolwiek... Jestem nikim!! po co żyje?  po co w ogóle przyszedłem na ten świat? Czy moje istnienie ma jakiś sens? Życie ma sens... Kto z nas nie zwątpił w sens istnienia? Kto nie czuł się, chociaż przez chwile, jakby był nikim?  

Te-tris & Pogz - Dzieci czasu

Wierze, że jest jakiś cel i sens w życiu każdego z nas. Czuje, że mimo wielu porażek, trzeba wierzyć w siebie! Bo wiara we własne siły i w to, że można osiągnąć coś, co wydawało się nieosiągalne może wznieść nas na wyżyny swoich możliwości. Może zmienić życie.

Tetris:
"Dalej żaden Mesjasz, ale dzieciak czuję moc
Czuję to, że zmieniam więcej niż buty i wódę w mocz"
-
"Żyjemy raz i umieramy raz
Ciągle mówimy sobie ciągle mamy czas
Gdzieś między nas dla nas a nas dla mas
Żyjemy raz i umieramy raz
To historia dzieci czasu, potomków śmiechu i łez
Opowieść o arce, która płynie na spokojny brzeg
I nie opowiesz jej byle komu, byle gdzie
Nie byle by żyła, bo nie zabierze jej byle śmierć"
Pogz:
"Burza nerwów już nie dotknie spraw mało ważnych
Ambicja wraca do mnie jak syn marnotrawny"


Bonson/Matek - Mama I Did It

Chciałbyś więcej od życia? Masz przyjaciół, gdzie mieszkać... A życia i tak nie doceniasz. Znam ten stan. 
Jestem nikim. Nikim dla siebie ale kimś dla wielu...

Bonson:
"Orzeł mi podał rękę
Matek mi podał rękę i Rudy tak samo
Trafić nie można lepiej
I wiem, że dziękuje to jednak za mało
Pamiętasz gościa, który nie mógł się pozbierać
I darł japę, że umierać chce?
Ich już nie ma!"
-
"Czasem chciałbym coś jeszcze od życia
Mam dwie ręce, mam serce - oddycham!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz