niedziela, 31 maja 2015

Mała zmiana

Ostatnio słyszałem lekkie narzekanie, że zbyt rzadko pojawiają się posty. Dlatego postanowiłem zmienić lekko styl, Teraz nie zawsze w jednym poście będą występowały dwa utwory, oraz można się spodziewać krótkich postów wyłącznie z cytatami lub nawet całymi zwrotkami, gdyż nie zawsze mogę znaleźć czas na własne refleksje odnośnie utworów których słucham. "Sprawy ważne, jutro, dzisiaj konieczne" - Kękę

Kękę - Sprawy ważne




Kękę:
"Sprawy ważne, jutro, dzisiaj konieczne
Działam jeszcze, jeszcze, jeszcze więcej
Wszystko szybko bo słuchacze krzyczą o nowy album
Nowe Rzeczy na mieście, ciągle podziemny pazur
Wiem że czekasz dziecino i nie mogę cię zawieźć
Masz trzy dychy odłożone, proszę zostaw je dla mnie
Idę znów po swojemu kiedy obok gra chłam
Nie gram tak jak lubi słuchacz, słuchacz lubi jak gram
Woogie Boogie do Olisu, brudu i syfu
Do zwykłego kurwa życia bez luksusów i zbytku
Trza, trza, zapierdalać żeby później móc leżeć
Znikąd to się bierze, nic, no bo skąd się nic bierze"
-
"Trzeba dzisiaj nie mieć czasu, żeby jutro mieć czas
Plecy masz do przerwy teraz odróbka strat
Mocniej, mocniej, wiem że to dźwigniesz
Nieistotne co tam robisz byle na pełnej piździe"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz