środa, 22 stycznia 2014

Kobiecy rap

Długo myślałem co umieścić w dzisiejszym poście :) Aż w końcu olśniło mnie. Ostatnio było o miłości zostaniemy jeszcze na chwile przy tym temacie. Lecz tym razem będzie o kobiecej wizji tego pięknego uczucia :) Kobiecy rap w Polsce nie jest silny ale oczywiście znajdziemy w nim wiele dobrych kawałków.

Guova/Adam L - Smutno czy nudno 



Guove (czyt. Głowę) poznałem rok temu i nawet spodobała mi się jej płyta pt. "Śmietnik" polecam :) Ale tym singlem naprawdę pokazała, że umie tworzyć rap :) Może i czasem słabe rymy nie do końca potrafię rozszyfrować każde jej słowo ale ogólnie kawałek na duży plus :) Czekam na jej płytę która ma się ukazać w tym roku a nosi taki sam tytuł jak ten kawałek.

Guova.
"Chciałabym wstrzymać dopływ powietrza
albo od razu dopływ krwi do serca.
Albo chociaż nie pamiętać o tobie

i serio. Robię co mogę
ale wszystko, dosłownie wszystko
przypomina mi, jak planowaliśmy wspólną przyszłość.
nie wyszło i grubą brzydką kreską

przyszło mi oddzielać kiedyś od teraz."

Wdowa - Szczęście

Według mnie jeden z najlepszych kawałków Wdowy na EP Listopad. Niektórzy mogą powiedzieć, że jest zbyt przesłodzony ale jak dla mnie jest to jeden z najlepszych solowych kawałków Wdowy, bo jak powszechnie wiadomo artystka bardzo często udziela się gościnnie na kawałkach wielu raperów :)

Wdowa.
"Będę w Ciebie wierzyć, choćby inni zwątpili, 
i będę stać za Tobą choćbyś tracił sam siły, 

i ufam bezgranicznie, że nie poddasz się dla mnie, 
jedyne czego pragnę. 
Twojej pięknej duszy i Twoich dłoni ciepłych, 
Twojego umysłu i dwóch szaroniebieskich oczu, 
tak szlachetnych które patrzą na mnie, 
jedyne czego pragnę."







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz