piątek, 31 stycznia 2014

Lubię przed południem słuchać rapu…



Mamy piękny zimowy poranek. Trochę słońca przyda się każdego dnia. Pewnie wielu cieszy się że dziś zaczyna się weekend. Dzisiaj wstałem ok 10:00 i jak zwykle przy misce płatów śniadaniowych włączyłem sobie kilka utworów na początek dnia. Ten kto ma możliwość i ochotę może odtworzyć link i zrobić sobie chwilę przerwy od obowiązków.

Prys "Nieobecni" ft. Małpa & Basia eM



Na początek Prys, Małpa i Basia eM. Klimatyczny kawałek który idealnie nadaje się na takie chwile jakim jest poranek każdego dnia; No może nie każdy, bo czasem obudzimy się o godzinkę za długo i trzeba się spieszyć. Spokojny bit, ciepłe głosy wykonawców przedłużają jeszcze nasze sny. Chwile są długie i każda minuta ciągnie się niemiłosiernie. I może o innych "nieobecnych" wspominają tutaj wykonawcy to poranna nuda sprawia często że człowiek jest gdzieś w oddali, jest nieobecny.


 Basia eM:
„coś, jakoś, gdzieś kradnie mnie, kradnie mnie, kradnie mnie
daleko stąd, daleko dom hermetycznych dusz, hermetycznych serc
jestem wśród ludzi wśród was, jestem, a nie ma cię
o nieobecnych nie mówisz, nieobecnych mijasz co dzień
są jak cień (są jak cień...)”




Ortega Cartel - Kickflip (feat. Reno)




Drugi utwór niech nas ożywi. Tak jak PiterPits wspomina, ich kawałki kojarzone są z letnim klimatem, do którego wielu z nas by chciało wrócić. Bardzo pozytywne chłopaki, którzy nagrali jedną z moich ulubionych płyt i aż ciężko było zdecydować się co wybrać. W tym utworze trochę bragga, szczególnie w wykonaniu Reno, ale mam wrażenie że jest  w tym trochę  ironii. Sami zdecydujcie. A sam tytuł? „KlickFlip” Ci co ogarniają jazdę na desce(nie żebym  coś w tym temacie) wiedzą o co chodzi, a ja nadal się zastanawiam jak ludzie wykonują takie tricki. 
Miłego dnia :)


PiterPits:
"Lubię przed południem słuchać rapu
Lubię dobry burdel mieć na tracku
Kiedy wbijam się nie spinam, kurwa nie ten klimat
Nie próbuję modulować głosu gdy przeklinam
To jest od chłopaków z pełnym luzem
Dobra, masz już kaptur i od niego bluzę
Przewiń parę taktów, złam ołówek
Myślisz, że to czujesz? sprawdź obuwie
To sport buty, tak przez świat podkuty chodzę
Nie patrzę na pogodę, znam swe skróty
One pokazują drogę w środę i na co dzień
Kiedy wracam lekko skuty po robocie
Nic poza tym chłopcze się nie liczy
Spontan jest na kartce, zaraz potem w bity
Kontrakt jest w ... na promocję płyty
Świeży towar, latem leci to na CD"


1 komentarz:

  1. Prys dobre rapy, choć ostatnia solówka to raczej lekkie rozczarowanie.

    A Ortega zawsze na propsie.

    OdpowiedzUsuń