niedziela, 13 kwietnia 2014

To jest post o zdrowym trybie życia

Wiosna w pełni, piękna pogoda, no to jak zwykle czas ruszyć dupsko. A najlepiej robić to w rytm hip-hopu. Sam kilka lat temu postanowiłem choć trochę polepszyć swoją wydolność poprzez bieganie. Dzięki temu mniej choruje - zimowe bieganie daje kopa, a także zminimalizowałem objawy astmy. Że tak powiem zaczynałem od 500 m, a teraz z luzikiem półmaraton. 

Dinal - Bułki z szynką 

 
Utwór Teamu Dinal pochodzi z winylu W Strefie jarania I Strefie Rymowania. Luźny kawałek o tym co chłopacy wybrali w swoim trybie życia, by trochę bardziej się ogarniać.Zachęcają do jakiegoś sportu, nie koniecznie musi to być coś awangardowego, na najlepszym sprzęcie. Najważniejsze byśmy byli wytrwali w tym co robimy.
W utworze występuje sporo ironicznych momentów np.: nawiązując do zimnych łokci itp. Warto też dodać, że raperzy wykorzystują dosyć trudną technikę rapowania, stosując podwójne, potrójne rymy. 
Pan Wankz:
"Pan wankz ogarnia swoje zdrowie
Nie, nie piję wiele, ale Twoje zdrowie
Nigdy nie bawiłem się w narkotyki z nikim
Kiedy paliłem to tylko splify z fify
Bez tyty, ona morduje bez sensu jak Jasson
Tak kończę zwrotkę pierwszą jak Ari Force"

 Peja - Kto mnie zjada siłę ma!

 
 Każda akcja, dzięki której dzieciaki mogą się nauczyć czegoś pożytecznego jest na wysokim propsie. Utwór pochodzi z płyty Płyta do zjedzenia, mająca na celu zachęcenie dzieci do zdrowego odżywiania. Na mini albumie znaleźli się jeszcze: Katarzyna Skrzynecka, czy Paweł Królikowski. Autorem płyty jest Leszek Zduń, którego dzieci mogą usłyszeć w wielu bajkach. 
Peja w krótkim utworze, ,,rapuje jako pomidor". Wychwala swoje zalety, dzięki którym stajemy się silniejsi i zdrowsi. Miejmy nadzieję że dzieciaki zaczną pochłaniać większe ilości warzyw.
Peja:
"A ja jestem pomidorem i nikogo się nie boje
jestem zdrowy, daję zdrowie, zdrowie mieszka w mojej głowię
mam cudowne witaminy, bardzo dobre dla rodziny
kto mnie zjada siłę ma na sto dwa
mam też w sobie minerały żeby sercu pomagały
żeby ludziom dawać siłę ze mną smaczny posiłek
pamiętajcie tak się składa mnie codziennie można zjadać
samo dobro tak już jest ja mam gest  "
 

A dzisiaj też troszkę na sportowo, bo o 15:00 ważny mecz rozgrywa nasz lokalny klub KS Clescevia. Zapraszamy wszystkich na stadion do Kleszczewa i kibicujemy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz