poniedziałek, 8 czerwca 2015

Mistrz, Mistrz, KOLEJORZ!!!

Pięć długich lat oczekiwania na Mistrzostwo Polski. Ale w końcu jest! Lech Poznań Mistrzem Polski 2014/15. Dla takich chwil warto żyć. Było ciężko, naprawdę ciężki sezon dla piłkarzy jak i kibiców Lecha Poznań, ale cierpliwość i konsekwencja były warte oczekiwania siódmego w historii Mistrzostwa. Łza się w oku kręci... "Doping tysięcy gardeł unosi się w przestworzach Dla takich momentów człowiek żyje, w życiu najpiękniejsze chwile "

Evtis - Kibole Lecha



Evtis:
"I nikt mi nie skradnie chwil spędzonych z Tobą 
Nikt nie wmówi mi, że jestem inną osobą
Czyli durniem, głupcem, epitetów parę dorzuć 
A ja jestem po prostu zakochany w Kolejorzu, wiesz
I mnie nie dziwi to, że mi się dziwisz
Bo nie pojmą tego wcale ci, co nie prawdziwi
Co nie wiedzą co to pasja, co to wiara i tradycja
Bo liczy się nie tylko ligowa pozycja 
Ale miłość do tych barw, do herbu i do drużyny 
Kolejorzu my wspólnie do celu dążymy
I rozpiera mnie duma, że należę do rodziny
Niebiesko-białej rodziny, kumasz?"
-
"Będę trwał w swych przekonaniach im oddany na całego
Za swój szal oddam wszystko i nie pytaj mnie dlaczego
I tak tego nie zrozumiesz, nie będę ci tłumaczył 
Że on dla mnie znaczy więcej niż majątek dla bogaczy
Patrzysz, niebiesko-białe barwy należą do Lecha
W grodzie Przemysława już słychać z daleka 
W drodze ze stadionu, przemarsz przez miasto 
Mimo mroku race płoną na ulicach wciąż jasno 
Nieustanny śpiew kiboli Kolejorza
Doping tysięcy gardeł unosi się w przestworzach 
Dla takich momentów człowiek żyje, w życiu najpiękniejsze chwile 
Nie dasz rady udowodnić, że się mylę?"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz