poniedziałek, 17 lutego 2014

...


Nieco ponad miesiąc temu Toman na początku roku, jak to na początku roku bywa zapodał nam motywacyjne numery.  Czy ktoś jakoś wprowadził w swoim życiu jakieś zmiany na plus? Tego nie wiem. Na szczęście mamy wiele utworów, które mogą nam pomóc zmienić coś na lepsze w czasach, w których lenistwo i często natłok różnych spraw sprawiają że trwamy w marazmie. 

B.O.K - Nie poddawaj się

Formacja B.O.K to grupa, która często w swoich utworach porusza motywacje, w ogóle mam wrażenie że rap to rodzaj muzyki, który najwięcej uwagi spośród innych temu poświęca. Może to dlatego, że wielu  raperów wyrwało się z życiowego bagna dzięki muzyce. W utworze Nie poddawaj się przytaczane są różne historie różnych ludzi, którym niełatwo się wiedzie, lecz w każdym z nich jest nadzieja. Ten moment przyjdzie i każdy z nich będzie wiedział kiedy. Pomimo wielu porażek w końcu będzie można powiedzieć Nie poddałem się. Dokładnie tak było w przypadku autora słów z początku utworu, Marka Piotrowskiego, polskiego mistrza świata w kick-boxingu, który w jednej ze swoich rozmów mówi, że w czasie przybicia, brakiem sensu życia trzeba wstać i walczyć. On pokazał że można. 

Bisz:
"Choć nie wierzył we mnie nikt oprócz mnie, nadzieja, nie miałem 
nic oprócz niej, czas leciał, nie chciałem nic oprócz tej pieprzonej
 satysfakcji, że zrobię to jak chcę.”


Vixen - Nie Próbujesz Nie Wygrywasz

Vixen w utworze Nie próbujesz nie wygrywasz, w pierwszej zwrotce hejtuje wszystkich, którzy są nieprzychylnie nastawieni do raperów. Osobiście ta zwrotka *** mnie. Nie wiem dlaczego. Na szczęście bit plus kolejne dwie zwrotki zmieniają moje nastawienie. Pokazuje on przykłady trzech osób(Adama, 2Paca i Jordana), którzy swoją determinacją osiągnęli szczyt w swojej dziedzinie. Szkoda że 2Pac już od dawna nie może pokazywać swojego talentu muzycznego. Każdy z nich dostał bilet, z którego skorzystali. My też takowy bilet dostajemy. Zazwyczaj nie wiemy dokąd nas zaprowadzi, ale dzięki temu możemy sami kreować naszą przyszłość. 
Vixen:
"Idę po szczęście do góry, coraz wyżej po życie
Idę po szczęście, choć nie wiem czy je znajdę na szczycie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz