piątek, 7 lutego 2014

Przyjaciele

Każdy lubi czasem samotność, ale każdy też potrzebuję przyjaciół :) Przyjaźń to coś więcej niż wzajemne uśmiechy i częste rozmowy. To tak jak miłość - uczucie którego potrzebuje każdy człowiek. Jednym bardzo łatwo nawiązać nowe przyjaźnie innym ciężko. Po części to tak jak z miłością chociaż wiadomo, że uczucie to jest inne i w porównaniu do miłości przyjaźnić się można z wieloma osobami. Niestety dużo ludzi unika przyjaźni jedni zamykają się w sobie.. całymi dniami słuchają muzyki w słuchawkach, inni siedzą sami w kącie i po cichu liczą, że ktoś poda im rękę.
Grubson:
"Co gdyby nie moi ludzie?, nie myślę o tym
Tylko dziękuję, że idą ze mną przez świat długi i szeroki"

Te-tris & Pogz - Ludzie feat. Grubson


Gdzie oni są?? Są przy mnie a ja z nimi Nie zabrakło ich i mam nadzieję, że nie zabraknie nigdy. W sumie nie wiem zbytnio co napisać o tym kawałku ponieważ cytaty powiedzą o nim wszystko co ważne :) To może trochę teorii utwór pochodzi z wspólnej płyty Te-tris & Pogz pt. "Teraz". Tetris dla mnie zawsze był jednym z najlepszych polskich raperów i jestem pewny,że wstawię jeszcze nie jeden jego utwór, a Pogz miło zaskoczył mnie naprawdę solidnym udziałem w płycie.:) Osobiście polecam płytę, warto przesłuchać.


Tetris:
"Chcę, by moi ludzie mieli swój dom w moim domu
Swój tron z moich tronów swój plon z moich plonów"
Pogz:
"Słów nie rzucę na wiatr, może to mnie odróżnia
Nie umiem tak, nie mówię brat do co drugiego kumpla
Wiem, każdy ma własny świat, obok milion spraw
Ale nie żyją dla – jakby z ich planów wyciąć A
Mimo, że czas nazwie to staroświeckim
Są takie oczywistości, które trzeba by podkreślić
To dla moich ludzi, to dla moich ludzi
Bardziej nas ukształtowała beczka soli niż galony wódy
Mam o czym mówić i wiem o co chodzi teraz
Chcę wiernej grupy a nie kumpli na sobotni melanż"


Farben Lehre - Ferajna


Ale nuda ale nuda.. Najczęstrze słowa młodych ludzi... A co robisz, żeby zwalczyć tą nudę? No nic.. No właśnie! Często zamiast spotkać się z znajomymi siedzimy całymi wieczorami przed kompem na Facebook'u albo grając w jakąś grę;/ Zamiast spotkać się ze znajomymi pogadać, miło spędzić czas i oderwać się od codzienności, po prostu na chwile być sobą przy ludziach którzy są ważni. Rockowy kawałek z dedykacją dla moich przyjaciół.

Farben Lehre:
"Impreza bywa mokra, gdy się znajomych spotka
Uśmiechy są szerokie, toasty głębokie
Atmosfera luźna, natura ludzka próżna
Zabawa zwykle fajna, gdy bawi się ferajna"
-
"Nie ważne co za ile, kto komu bije brawa
Wesoła ferajna i dobra zabawa
Nie ważne co za ile, komedia czy dramat
Wesoła ferajna i dobra zabawa"

1 komentarz: