wtorek, 25 lutego 2014

"Za zajawki, w górę ręce raz dwa trzy"

Chwilę ulotne to te, o których chce się pamiętać całe życie. Wspólne wyjazdy z przyjaciółmi, zajawki, sukcesy, nieraz porażki, których do końca życia się nie zapomina. Każdy chowa w sercu kilka wyjątkowych momentów o których będzie nawet pamiętał za 50 lat wspominając je z uśmiechem na twarzy. Ja mam 20 lat i śmiało mogę powiedzieć, że przeżyłem mało. Piękne jest to, że przede mną jeszcze niezliczona ilość chwil, które nie raz pozytywnie mnie zaskoczą. Pomyśl o tym... Warto żyć by mieć co wspominać :)

L.U.C & Motion Trio feat. Buka - Oda do młodości

Niesamowicie pozytywny kawałek, opisujący piękne chwile którym poświęcony jest dzisiejszy post. Wideoklip do tego utworu został stworzony z filmików ukazujących zajawki, ulubione chwile i wspomnienia internautów, którzy wzięli udział w akcji "Skręć te chwile". Osobiście teledysk uważam za niesamowicie pozytywne dzieło które zachęca do życia.

L.U.C & Motion Trio:
"Te chwile chce pamiętać gdy nadejdzie moja senna puenta
Chciałbym wiecznie czuć tak wiele magii jak Tolkiena legenda"
Buka:
"Wyszedłem z domu by wejść na grzbiet nieboskłonu 
I skoczyć bez spadochronu, choć mam lęk wysokości
Poczuć piękno wolności, znowu biec na oślep
I nawet nie waż mówić się, że nie dorosłem"
-
"Chce zwycięstw, nasze marzenia to misje na teraz
A wszystkie wytyczne to wizje, które wybierasz"

VNM - Mega

Czasem są chwile tak piękne, że aż "mega". O takich chwilach rapuje VNM w swoim kawałku. Raper w utworze wyraża wielkie emocje, opowiadając o chwilach które w jego życiu są ważne i wyjątkowe. Są chwile dla których określenie piękne, fajne, świetne to mało, to chwile które są Mega!
VNM:
"Jak słońce smaży japy, jak parzy w lato,
A Ty sobie smażysz baty na plaży za to,
Pół dnia leżysz na piachu,
Dla ochłody co pół godziny rzucasz się japą do wody i to jest mega,"
-
"Takich chwil trochę życie nam dało,
Tylko nie płacz, że było ich trochę za mało,
Dobrze, że jest ich w ogóle tyle,
Bo w życiu piękne są tylko te dobre chwile, one są mega!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz